Spionați de aplicațiile noastre
Prezentate utilizatorilor ca fiind confidențiale și anonime, datele colectate de aplicațiile pe care le folosim sunt, în realitate, vândute de către comercianți pe o vastă piață globală. Ancheta „Data Broker Files”, realizată de o echipă de jurnaliști germani, dezvăluie un sistem extrem de profitabil și nereglementat, care constituie o încălcare a vieții noastre private și un pericol iminent.