Dangerous Apps
Presented to users as confidential and anonymous, data collected by smartphone apps are in reality sold on by traders in a vast global marketplace. The Data Broker Files investigation by a team of German journalists reveals a highly lucrative and unregulated system that is an infringment on our privacy and a clear and present danger.