Intacto
Sprawca napadu na bank jako jedyny uchodzi z życiem z katastrofy lotniczej. Podający się za agenta ubezpieczeniowego nieznany mężczyzna pomaga mu uciec ze strzeżonego szpitala i wciąga do niebezpiecznej gry. Ich śladem podąża policjantka, które kiedyś cudem przeżyła wypadek samochodowy. Drogi całej trójki prowadzą do tajemniczego, „nietykalnego” właściciela położonego na pustkowiu kasyna.