Intacto
In a shadowy world where luck is real and transferable, Federico seeks revenge against the man who once stole everything from him. He discovers Tomás, a young thief and sole survivor of a plane crash, and sees in him the power to challenge fate itself. As the two descend into an underground network of high-stakes games, they risk everything to outplay destiny.