Krwawe gody
Grupa tancerzy flamenco przygotowuje spektakl „Krwawe gody” Federica Garcii Lorki. To tragiczna, pełna pasji historia miłosna zainspirowana prawdziwymi wydarzeniami. W dniu ślubu, tuż po ceremonii, panna młoda ucieka z żonatym mężczyzną – swoją pierwszą miłością. W pościg za nimi wyrusza jej mąż i rodzina. W tej opowieści miłość przeplata się ze zdradą i zemstą.