Ruda wiewiórka
Jota, były gwiazdor rocka, chce popełnić samobójstwo rzucając się do morza. Jego zamiary krzyżuje wypadek – rozpędzony motor przelatuje przez barierkę wysokiego nadbrzeża i ląduje na plaży. Kierowcą okazuje się dziewczyna, która twierdzi, że po upadku straciła pamięć. W szpitalu Jota podaje się za jej chłopaka i zabiera ją na zaplanowane wcześniej wakacje. W ich trakcie prawda stopniowo wychodzi na jaw.