Matador
Sławny matador Diego Montes prowadzi szkołę dla torreadorów. Jednym z jego uczniów jest Angel, wycofany chłopak mieszkający z dominującą i dewocyjne religijną matką. Chcąc udowodnić nauczycielowi, że tak jak on, potrafi być brutalnie męski, Angel usiłuje zgwałcić jego dziewczynę Evę. Nie tylko przyznaje się do tego czynu, ale twierdzi też, że to on jest sprawcą czterech tajemniczych morderstw.