Detektywi w spódnicach
Madryt. Inés, Eva i Carmen pracują w agencji detektywistycznej. Śledząc na co dzień życie innych i odkrywając ich sekrety, nauczyły się podchodzić do ludzkich zdrad i kłamstw bez emocji. Prawdziwym testem okazuje się jednak konfrontacja z prawdą we własnym życiu, kiedy w końcu decydują się ją poznać, czy po prostu dłużej jej nie ignorować.