Czy to prawda, że...?
Pieniądze rządzą światem tak mocno, że trudno nam sobie wyobrazić świat bez nich. A jednak nie towarzyszą ludzkości od jej zarania. Co było przed nimi i dlaczego mity o wymianie barterowej jako poprzedniku pieniądza można włożyć między bajki? Co z powstaniem pieniędzy ma wspólnego zboże i wojsko?