E adevărat că...
O lume fără bani? Greu de imaginat, dar a existat. Documentarul caută originile banilor dincolo de miturile deja cunoscute și pornește pe urmele scrierii cuneiforme, a monedelor, a bancnotelor și a trocului ritualic. Antropologia și istoria arată că banii merg mână în mână cu puterea, impozitele și războiul.