Psychodelia
Po dekadach tabu LSD i psylocybina znów budzą zainteresowanie naukowców. Badania sprawdzają, czy te substancje mogą wspierać leczenie zaburzeń psychicznych, pomagać w terapii i zmieniać sposób myślenia o świadomości oraz końcu życia. Między ostrożną nauką a doświadczeniami pacjentów rodzi się nowa debata o granicach medycyny.