360° Świat bez granic
W pięknych i niedostępnych górach Tienszan mieszkają majestatyczne pantery śnieżne. Kirgisko-niemiecka organizacja pomaga w ich ochronie. Jej członkowie patrolują góry przed kłusownikami i opiekują się panterami, które same nie mogłyby przeżyć na wolności.