360° Świat bez granic
Przez swych mieszkańców nazywana Rapa Nui, Wyspa Wielkanocna jest najbardziej odizolowaną wyspą na świecie. Luty upływa tam pod znakiem tygodniowego festiwalu Tapati. W programie ponad 30 wydarzeń sportowych i kulturalnych, których zwieńczeniem jest tradycyjny triathlon.