Z Kornwalii w kosmos
Z Kornwalii w kosmos! Rakieta startuje z pokładu jumbojeta, by wysyłać satelity szybciej, taniej i ekologiczniej. Międzynarodowy zespół ryzykuje miliony, a cała operacja wygląda jak scena z filmu sci-fi. Europejska kosmonautyka wkracza w nową erę!