From Cornwall to Space
From Cornwall into space: the UK's first orbital rocket launch is not from the ground, but from a flying jumbo jet. An international team wants to launch satellites into space more cheaply, more flexibly and more sustainably. It is a risky multi-million-euro project for Richard Branson’s Virgin Orbit company that could revolutionise European space travel.