Podróże ze smakiem
Olejek różany od wieków jest wykorzystywany w perfumiarstwie i jako dodatek do dań, ale czy wiecie, że same róże też można jeść? Lucie Fischer-Chapalain przygotowuje przepyszne różane lody i kandyzowane płatki róż.