Dlaczego kochamy muzykę?30 min
Muzyka wprawia nas w radość, w smutek albo melancholię. Kochamy ją od narodzin, noworodki potrafią odczuwać rytm kołysanek. Jakie mechanizmy stoją za potęgą muzyki? Nad tym pytaniem zastanawiali się już starożytni, dziś do szukania odpowiedzi wykorzystujemy najnowsze zdobycze neurologii.