Południowo-zachodnie wybrzeże Angli
South West Coast Path, najdłuższy pieszy szlak turystyczny w Wielkiej Brytanii wije się serpentynami między pięknymi krajobrazami, mitycznymi krainami i miejscami pełnymi tradycji. W pierwszym odcinku naszej wyprawy odwiedzamy Minehead, wiktoriański kurort w Somerset, Exmoor zamieszkane przez dzikie kucyki i białe wydmy północnego Devonu.