Czy to prawda, że...?
Nie, Hitler nie wymyślił autostrad. To mit stworzony przez nazistowską propagandę. Sprawdzamy, jak propaganda karmi się prawdą, ale ją wykrzywia do swoich celów. Od starożytności do dziś.