Wenecja w czasach dożów
Blask, potęga i osobista tragedia — dokument ukazuje złoty wiek Wenecji przez losy doży Francesco Foscariego i jego syna Jacopa, oskarżonego o zdradę. To opowieść o politycznych intrygach, ambicjach i ciemnej stronie jednej z najpotężniejszych republik handlowych XV wieku.