Pożegnanie z Operą
Alice Renavand, Stéphane Bullion i Aurélia Bellet całe swoje dorosłe życie spędzili tańcząc w Operze Paryskiej. W dzieciństwie chodzili do szkoły baletowej przy instytucji. Dziś mają 42 lata – wiek, w którym tancerze Opery przechodzą na emeryturę – i muszą opuścić tę prestiżową instytucję. Kamera śledzi przygotowania do pożegnalnego spektaklu i pierwsze chwile nowego życia.