Afganistan – skarby talibów
Talibowie kontrolują podziemny skarb Afganistanu: metale ziem rzadkich, niezbędne dla transformacji energetycznej i nowoczesnych technologii. Kto prowadzi interesy z Afganistanem i za jaką cenę? Czy wyniszczony wojną kraj może zostać odbudowany gospodarczo? Jaki wpływ będzie miało to bogactwo na ludzi żyjących, często w nędzy, pod jarzmem talibów?