Afganistan: Comoara talibanilor
În Afganistan se ascund rezerve de minereuri indispensabile pentru tranziția energetică. Acestea stârnesc interesul Rusiei, Chinei și Iranului, în timp ce Europa ezită. Ce impact va avea această mană cerească asupra unei populații copleșite de jugul talibanilor? Un documentar revelator realizat la fața locului.