Rwanda: czas przebaczenia25 min
7 kwietnia 2024 r. Rwanda obchodziła 30. rocznicę traumatycznego ludobójstwa, które na zawsze naznaczyło historię tego małego "kraju tysiąca wzgórz". Między 7 kwietnia a 17 lipca 1994 r., w ciągu stu dni, milion Tutsi i Hutu zostało zmasakrowanych. W "nowej" Rwandzie prezydenta Kagame odniesienia do pierwotnej tożsamości zostały zakazane w sferze publicznej. Kraj kontynuuje drogę do jedności narodowej i pojednania.