La Maestra 2024
Spośród 14 dyrygentek biorących udział w La Maestra 2024, siedem wciąż pozostaje w grze. W drugiej części półfinału każda z czterech kandydatek zostanie poproszona o poprowadzenie koncertu (Germaine Tailleferre lub Henri Tomasi) i utworu wokalnego (aria Mozarta lub serenada Brittena). Na próbę i wykonanie kompozycji mają 45 minut.