La Maestra 2024
W półfinałach La Maestra 2024 wciąż bierze udział siedem kandydatek. Czas na występy trzech z nich - każda z nich ma 45 minut na próbę i poprowadzenie koncertu (Germaine Tailleferre lub Henri Tomasi) oraz utworu wokalnego (aria Mozarta lub serenada Brittena).