Iveta Apkalna
Iveta Apkalna uważana jest za największą żyjącą organistkę. Od 2017 roku jest główną organistką filharmonii w Hamburgu. Kamera śledziła Apkalną przez rok podczas jej nocnych prób i licznych podróży – do Paryża, Zurychu, Łatgalii i Rygi.