Record Box: Ángeles Toledano12 min
Jedna z twarzy współczesnego flamenco, Ángeles Toledano, zadebiutowała w 2024 roku albumem Sangre Sucia. Z tej okazji opowiada „Track” o muzyce, która ją ukształtowała i wpłynęła na debiutancki album. To bardzo różnorodny wybór – od klasyków flamenco po Billie Eilish i Pink Floyd.