Dla niektórych krajów członkostwo w Unii Europejskiej jest źródłem nadziei, dla innych oznacza ogromne rozczarowanie. Rozmawiamy o tym z artystami i artystkami z Gruzji, Ukrainy, Grecji i Rumunii.