Kłopotliwe mniejszości w Europie Wschodniej32 min
Rosyjska inwazja na Ukrainę rozbudziła dawne, uśpione narodowe animozje. Rosjanie w Łotwie, Węgrzy na Zakarpaciu, Serbowie w Kosowie szukają na nowo miejsca w swoich ojczyznach i próbują odpowiedzieć na pytanie "kim jesteśmy?" i odnaleźć się ze swoimi skomplikowanymi tożsamościami w świecie, który wymaga jasnego określenia się po jednej ze stron.