Europa de est: apatrizi în propria țară32 min
Invadarea Ucrainei de către Rusia a adâncit vechile diviziuni din societățile est-europene și a generat altele noi. În statele fostei Uniuni Sovietice, în mare parte independente din 1991, minoritățile etnice sunt adesea considerate „complice” cu Moscova și regimul său.