Kandydatom startującym w niedzielnych wyborach parlamentarnych pozostały ostatnie godziny na pozyskanie głosów wyborców. W Regiminie, niewielkiej miejscowości na północ od Warszawy, rozpoczęcie budowy nowej szkoły jest świetną okazją dla lokalnego kandydata PiSu do przypomnienia miejscowej ludności o zasługach swojej partii dla ich gminy.