Wybory do Europarlamentu: belgijscy 16-latkowie zyskują prawo głosu.
Belgia podjęła decyzję o obniżeniu dolnej granicy wieku wyborców uprawnionych do głosowania w czerwcowych wyborach do Europarlamentu. Belgijscy 16-latkowie będą mogli pójśc do urn bez uprzedniej rejestracji, ale w przeciwieństwie do pełnoletnich wyborców, ich udział w głosowaniu nie jest obowiązkowy. Co o tym sądzą sami zainteresowani?