Wika ma 84 lata i jest najstarszą DJką w Polsce, a może nawet w całej Europie. Do jej miksów bawią się młodzi i starsi – wszyscy ci, którym bliska jest filozofia: radość z życia można czerpać w każdym wieku. Oprócz międzypokoleniowych potańcówek Wika i jej kolektyw organizują także pokazy mody i spotkania. Zobaczcie, jak to wyglądało od środka. Dokument z lektorem.