Ekwador: raj handlarzy narkotyków25 min
Ekwador leży pomiędzy dwoma największymi producentami kokainy na świecie: Kolumbią i Peru. Kiedyś kraj był oazą spokoju i stabilności w Ameryce Południowej, jednak w ostatnich latach wzrósł poziom przemocy związanej z handlem narkotykami.