Dessous des images 2026 (68/110)
Nowa rzeczniczka ukraińskiego MSZ została wygenerowana przy użyciu sztucznej inteligencji. Ten "dyplomatyczny awatar" jest pierwszym tego rodzaju na świecie! W jaki sposób te cyfrowe kreacje z ludzką twarzą zmieniają sposób reprezentowania władzy?