Seksowny ksiądz: przepis na followersów?
Katastrofalna powódź we Francji w kwietniu 2024. jej symbolem stało sie zdjęcie młodego człowieka stojącego po kolana w wodzie we własnym domu. jak fotografowi udało się uchwycić tragedię wielu rodzin tak prostym obrazem?