Iran: władza przejmuje ściany
Ta fotografia była pierwszym dowodem schwytania Nicolása Maduro. Rozpowszechniona przez Donalda Trumpa, ukazuje prezydenta Wenezueli w kajdankach, w ciemnych okularach i ze słuchawkami na uszach. To wstrząsający obraz, który przywołuje bardzo starą tradycję amerykańskiego imperializmu wystawiania pojmanych wrogów na pokaz.