Trump prezydentem: jakie zmiany w polityce obronnej Europy?4 min
Od rozpoczęcia pełnoskalowej inwazji na Ukrainę, kraje Europy Środkowej i Wschodniej czują się bezpośrednio zagrożone rosyjskim ekspansjonizmem. Swoją strategię obronna opierają o NATO, ale jednecześnie obawiają się postępującego izolacjonizmu trumpistowskich Stanów Zjednoczonych. To wyzwanie przed którym stoi cały kontynent. Spójrzmy na mapy.