Pensylwania: barometr nastrojów?
Pensylwania to jeden z siedmiu tzw. swing states, których głosy zaważą na wyniku wyborów prezydenckich. To także najważniejszy swing state, najludniejszy, a co za tym idzie, delegujący najwięcej elektorów. Jak rozkładały się głosy wybroców w poprzednich wyborach i dlaczego jedno małe hrabstwo skupia w sobie całą Amerykę?