Mapping the WorldPennsylvania: US Election Battleground
It is one of the seven pivotal states in the US presidential election - along with Nevada, Arizona, Wisconsin, Michigan, Georgia and North Carolina. It's also the state with the most electoral votes. What is it about the geography and sociology of Pennsylvania that explains why Trump and Harris are neck and neck there? Join us for another episode of Mapping the World.