Łotwa: praca z perspektywy pokolenia ZNa rewersie mapy
Donald Trump zadeklarował ostatnio, że pozwoli Putinowi „robić, co chce” z krajami, które nie wpłacają wystarczająco dużo środków do budżetu NATO. W obliczu trwającej ofensywy Rosji w Ukrainie, takie wypowiedzi brzmią jak groźba dla Europy. NATO, utworzone po drugiej wojnie światowej by zapewnić bezpieczeństwo, jest w dużej mierze amerykańskim projektem.