Zobacz TWIST Sztuka uliczna
Czego oczekujemy od miast przyszłości? Jak zmienia się urbanistyka? Mieszkańcy Barcelony, Mediolanu, Strasburga i Ludwighafen odbijają miejskie przestrzenie i sprawiają, że stają się bardziej ludzkie.