Jak niebezpieczne są wesołe miasteczka?
Położony zaledwie 400 kilometrów od Izraela i Palestyny, Cypr stał się przystanią dla uchodźców i uciekinierów. Izraelczycy i Palestyńczycy z jednej strony starają się porwadzić na wyspie normalne życie, z drugiej wspierają rodaków w kraju i chodzą na protesty. Jaki ma to wpływ na cypryjskie społeczeństwo?