Jak niebezpieczne są wesołe miasteczka?
Ataki Hamasu z 7 października 2023 roku wstrząsnęły światem, podobnie jak izraelskie bombardowania i inwazja na Strefę Gazy. Grupa Palestyńczyków i Izraelczyków podjęła się zadania przerwania tego zaklętego kręgu przemocy i zemsty i wypracowania długotrwałego pokoju.