Mista przyszłości
Norwegia, Szwecja i Finlandia chcą zachować swój model państwa opiekuńczego i jednocześnie planują osiągnąć neutralność klimatyczną do 2030 roku. Jak udaje im się połączyć te dwa cele? Jednym z rozwiązań jest budownictwo ze zrównoważonych, ekologicznych materiałów, jak drewno.