Miasta przyszłościCo Duńczycy robią inaczej?
Kopenhaga słynie ze swoich innowacyjnych projektów. To tu Bjarke Ingels wybudował niezwykłą spalarnię śmieci w formie stoku narciarskiego, co jest charakterystycznym dla niego „zrównoważonym hedonizmem”. Port przemysłowy został przekształcony w dzielnicę mieszkaniową, z otwartym basenem, który stał się ulubionym miejscem mieszkańców miasta.