Igrzyska Olimpijskie: geopolityka13 min
Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie w Paryżu w 2024 r. wiążą się z istotnymi kwestiami sportowymi, gospodarczymi i ekologicznymi. Są także okazją do rozgrywek politycznych, które są ukrytą twarzą sportowych rywalizacji.