Światowy handel: kryzysy i fragmentacja13 min
Pandemia Covid-19 i rosyjska inwazja na Ukrainę zakłóciły handel międzynarodowy. Te dwa kryzysy, które wystąpiły jeden po drugim, uświadomiły nam również globalne współzależności.