Black Surfers Matter
Od plaż Kalifornii po szkoły w centrum Los Angeles, grupy czarnoskórych surferów organizują wydarzenia i programy dla kolorowych surferów i pływaków. Ich celem jest sprawienie by pływanie, surfowanie i chodzenie na plażę w Kalifornii było dostępne i bezpieczne dla wszystkich.